GoCampaign is ontwikkeld om het u zo eenvoudig mogelijk te maken. In slechts vijf stappen hebt u uw campagne volledig ingericht en staan uw middelen in de startblokken om gepubliceerd te worden.
U begint met het importeren van uw adressenbestand. Dit doet u eenvoudig door het bestand te importeren waarin alle persoonsgegevens van uw doelgroep staan vermeld. Toch nog iemand vergeten? Geen probleem: u voegt makkelijk extra personen toe.
Kies uw drukwerk-uitingen. Wilt u uw campagne ook online laten gelden, kies dan alle online uitingen die u wilt inzetten en koppel uw socialmedia-accounts om ook via deze platformen uw boodschap te communiceren.
Als u al uw drukwerk en online uitingen heeft geselecteerd, start u met het vullen van de sjablonen. Selecteer de afbeeldingen uit uw mediabank, vul de tekstvelden en orden alle content zoals u wilt. Zo vult u de sjablonen naar eigen wens, zodat alle uitingen er precies zo uit komen te zien, zoals u wilt.
Heeft u al uw (online) communicatie-uitingen klaar staan en bent u klaar om uw campagne te lanceren, maak dan een planning en geef aan wanneer welke uiting gelanceerd mag worden. Door al uw communicatie-uitingen zelf in te plannen, creëert u een professionele promotiecampagne waarin alle uitingen de gewenste aandacht krijgen.
Is uw campagne eenmaal gelanceerd, dan kunt u de resultaten van al uw online communicatie-uitingen bekijken op het dashboard in uw account. U krijgt op deze manier inzicht in welke uitingen de beste resultaten opleveren. Waardevolle input om uw campagne op bij te sturen.
Bekijk uw statistieken
Met de verschillende pakketten en oplossingen op maat kunt u campagnes voeren en publicaties maken. U betaalt hiervoor een vastgesteld maandelijks bedrag via automatische incasso. Als u een jaar vooruit betaalt, ontvangt u een aantrekkelijke korting. Drukwerk- en verzendkosten zijn niet in de maandfee inbegrepen. Deze kosten betaalt u met iDeal, MasterCard, Visa, PayPal, of American-Express.